НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
«Своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в кожному його покликання - це завдання сучасної школи»
ПРОФЕСІЙНЕ
КРЕДО
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
АКТИВНІСТЬ КОЖНОГО Є СКЛАДОВОЮ РУХУ ВПЕРЕД ВСІХ
ПЕДАГОГІЧНЕ
КРЕДО
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ЛЮБИТИ СВОГО УЧНЯ ВСЯКИМ:
ТАЛАНОВИТИМ ЧИ НЕ ДУЖЕ,ВЕСЕЛИМ ЧИ СУМНИМ,СПОКІЙНИМ ЧИ НЕПОСИДЮЧИМ, СПІЛКУВАТИСЯ З НИМ,
НАВЧАТИ Й РАДІТИ,БО УЧЕНЬ – СВЯТО, ЯКЕ ТРИВАЄ ДОТИ, ПОКИ ТИ Є РАЗОМ З НИМ
ЖИТТЄВЕ
КРЕДО
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ПОСМІХАТИСЬ, НЕЗВАЖАЮЧИ
НІ НА ЩО, ЩОБ СВОЇМ НАСТРОЄМ ЛИШЕ
ПІДБАДЬОРЮВАТИ ОТОЧУЮЧИХ, А НЕ НАВПАКИ
ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
«Використання сучасних освітніх технологій навчання на уроках математики, фізики та інформатики з метою залучення кожного учня в активний пізнавальний і творчий процес»
Мета: підвищення якості навчання при диференційованому підході з урахуванням індивідуальних особливостей кожного учня, розвиток творчого потенціалу учнів, озброєння його науковими знаннями та вміннями використовувати ці знання на практиці, в повсякденному житті.
Основні завдання ШМО:
- Розглядати кожен принцип і їх систему як рекомендації про втілення в життя основних законів і стратегічних ідей, які складають ядро сучасної концепції шкільної освіти: всебічний гармонійний розвиток особистості, індивідуальності школяра.
- Впровадження методичних прийомів сучасних педагогічних технологій з предметів математика, фізика та інформатика: використання інформаційних технологій на уроках для підвищення їх ефективності, впровадження проектно-дослідницьких методів для мотивації навчання учнів при груповому та індивідуальному навчанні.,підвищення науково-теоретичного рівня викладання навчальних предметів.
- Застосування заохочувальних дій, стимулюючих навчальну активність учнів на уроках, підвищуючи таким чином, їхню самооцінку.
-
Залучати учнів для підготовки до окремих елементів уроку, застосовуючи
індивідуальні завдання дослідницького характеру для самостійного виконання учнями, підвищити рівень творчих здібностей учнів.
- Здійснювати диференційований підхід до змісту освіти, як визначального засобу для здійснення особово-орієнтованого підходу до навчання .
- Домагатися найбільш повного розкриття сучасних методів навчання, специфіки методики організації навчального процесу учнів на сучасному етапі,поширити передовий педагогічний досвід працівників навчального закладу.
- Продовжити підвищення професійного рівня через вивчення літератури з педагогіки, психології, враховуючи вікові й індивідуальні здібності учнів, через курси підвищення кваліфікації, у тому числі і дистанційні.
- Впровадження в навчальний процес навчання за сучасними навчальними посібниками, враховуючи і профільний рівень.
Напрямки навчання :
* формування вміння вчитися,
* виявлення прогалини в знаннях, навичках,
* перевірка засвоєння теорії,
* уміння вирішувати ключові завдання,
* навчання вирішення складних задач,
* досвід роботи з додатковою літературою,
* організація співробітництва учнів.
Методична робота
Одна з головних завдань вчителя - організувати роботу так, щоб учні були здатні самостійно висунути ідею вирішення конкретного завдання, знайти план цього рішення. Робота методичного об'єднання спрямована на формування в учнів цілісного уявлення про математику, фізику та інформатику, прояви інтересів до предметів, розвиток усвідомленої мотивації вивчення предмету. Вчителі працюють над формуванням у учнів знань, підготовкою до вступу у ВНЗ, продовженням навчання в профільних класах. Загальними на всіх рівняхнавчання в школі є наступні пріоритети: особистісно орієнтований підхід, різнорівневий диференційований метод навчання, групові та індивідуальні форми розвиваючого навчання.Повсякденна робота вчителя по самоосвіті сприяє підвищенню педагогічної майстерності - один з основних напрямків роботи метод об'єднання.
В своїй педагогічній та навчальній діяльності члени ШМО особливу увагу звертають на нові підходи до організації навчання та зростання інтелектуального рівня дітей, розвитку логічного мислення, формування і розвитку учня в тісному і постійному взаємозв’язку з природним і соціальним середовищем. На уроках використовуються ефективні методи, прийоми та організаційні форми, що орієнтовані на особливість учня, на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей і реалізації інтересів та прагнень кожного учня. Вчителі кожен по своєму організовують та проводять уроки, будують навчально-виховний процес і досягають результатів, практикуючи як “традиційні”, так і “новаторські” заняття.
У кожного вчителя свій стиль роботи, темп і ритм ведення,власні методи і прийоми, певні психолого-педагогічні здобутки.
Кожен вчитель під час проведення навчальних занять приділяє належну увагу диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями, використовує групові форми навчання на уроці в оптимальному поєднанні з фронтальними, та додаткову роботу з учнями в позаурочний час. Ширшим, глибшим та змістовнішим стало проведення позакласних виховних заходів, предметних тижнів. Проведені заходи спрямовуються на поглиблення інтересу до вивчення природничих наук , розвиток інтелектуальних здібностей учнів та їх естетичних нахилів.
Рецепт вчительської молодості:
Систематично вживай:
бальзам мудрості, коктейль творчості,
каву бадьорості, відвар пунктуальності,
настій терпимості, екстракт людяності.
Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.
Рецепт вчительського щастя
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Всупереч народному прислів’ю
„Можна привести коня до води, але не можна змусити його напитися”,
учитель повинен не тільки привести
учня до джерела знань, а й організувати роботу так, щоб учень захотів сам узяти ці знання.
Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля у вихованні та навчанні дітей допоможуть формувати в учнях життєві компетентності.